Brandul „Călcătoria“ a început să funcţioneze la începutul anului 2013, în urma unei investiţii de 10.000 de euro, iar anul trecut afacerea antreprenorială a generat o cifră de afaceri de 50.000 de euro. „Ideea de business era diferită la început, ne gândeam la un concept prin care clientul să vină la noi, însă am renunţat pentru că am ajuns la concluzia că este o pierdere de timp pentru client, iar noi exact asta încercăm să îi oferim, timp de care să se poată bucura aşa cum doreşte. Călcatul hainelor necesită mult timp alocat mai ales atunci când nu ai aparatură adecvată“, spune Mitruţ Paici, fondatorul şi managerul afacerii Călcătoria, administrată de PFA Paici-Taoder Mitruţ-Costin. Nevoile tehnice pentru funcţionarea afacerii s-au ridicat până în acest moment la aproximativ 30.000 de euro, sumă care a inclus şi maşinile care transportă comenzile cu haine.