Companii

Un bulgar aduce brandul italian illycaffe pe piaţa de 2 mld. lei a cafenelelor

Un bulgar aduce brandul italian illycaffe pe piaţa de 2...

Autor: Cristina Roşca

19.03.2019, 00:07 2053

Grupul bulgar Happy, care deţine mai multe formate de restaurante şi cafenele pe piaţa de la sud de Dunăre, testează piaţa locală a cafenelelor cu brandul illycaffe. Momentan sunt deschise două unităţi, în mallurile AFI Bucureşti şi AFI Ploieşti, potrivit datelor ZF. Aceasta din urmă a fost deschisă săptămâna trecută, potrivit unui anunţ făcut de CEO-ul operaţiunilor de pe plan local, Bogdan Guzgă, pe profilul propriul de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.

Brandul italian de cafea illy era deja activ în România, însă nu cu cafenele proprii, ci pe segmentul de distribuţie, adus de o altă firmă. Pe plan local, mai este prezent şi produsul illy issimo, care face parte din categoria premium ready to drink, distribuit în România de Coca-Cola HBC România.

Grupul bulgar de restaurante Happy a intrat pe plan lo­cal acum aproape doi ani cu franciza Sbarro, un brand ame­rican de pizzerii. Prima unitate a fost deschisă în mallul Mega Mall din Bucureşti, iar a doua în Bucureşti Mall. Pizzeria din Mega Mall nu mai apare pe site-ul centrului comercial şi nici pagina de Facebook a brandului.

Cu brandul illycaffe bulgarii intră pe piaţa de cafenele unde există aproape 4.000 de unităţi, cărora li se adaugă cele peste 200 de cafenele de specialitate. În mallul AFI Cotro­ceni cafeneaua illy este poziţionată vizavi de grupul ame­rican Starbucks, liderul pieţei locale de profil evaluată la peste 2 mld. euro, conform celor mai recente date Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO