Companii

Un model de replicat în marile oraşe Asociaţia „La Băcănie“ din Iaşi a luat fonduri de 250.000 de euro pentru a promova produsele locale. „Asta lipseşte micului producător, promovarea.“

Un model de replicat în marile oraşe Asociaţia „La...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

14.04.2023, 00:07 1002

Asociaţia Magazinelor de Proximitate „La Băcănie“ din Iaşi, care reuneşte peste 20 de magazine de proxi­mitate din municipiu, a accesat fonduri de 250.000 de euro prin intermediul AFIR pentru un proiect prin care vrea să faciliteze lanţul scurt de aprovizionare, adică produsele realizate de producătorii şi fermierii locali să ajungă direct la consumator printr-un număr redus de intermediari.

Practic, Asociaţia „La Băcănie“ va investi în promo­varea producătorilor cu care colaborează, va închiria un depozit şi o maşină cu ajutorul căreia să facă mai departe distribuţia către consumator în cazul comenzilor online, dar va organiza weekend de weekend o piaţă volantă în cartierele din Iaşi. Proiectul se va derula pe o perioadă de 24 de luni, începând cu această lună.

„Cu ajutorul finanţării reactivăm Ograda din cămară, vom merge în fiecare weekend în alt cartier din Iaşi şi vom sta trei zile aproape de consumator. El va găsi de la fructe, legume, preparate din carne, haine, din zona Iaşiului, dar şi din Bacău sau Piatra Neamţ“, a explicat  Iustinian Cozma Rusu, preşedintele asociaţiei.

„Însă, 50% din acest bugetul proiectului finanţat prin AFIR merge spre marketing. De asta suferă micul producător, de expunere, de marketing. Vor fi reclame în TV, în online.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO