Companii

Asociaţia Magazinelor de Proximitate „La Băcănie“ din Iaşi vinde fructe şi legume, carne, lactate, pâine şi miere în 30 de magazine proprii şi în 50-60 de magazine partenere

Ideea iniţială a fondatorilor a fost să adune la un loc toate magazinele alimentare de cartier şi să facă un mic lanţ sub brandul La Băcănie.

Ideea iniţială a fondatorilor a fost să adune la un loc toate magazinele alimentare de cartier şi să facă un mic lanţ sub brandul La Băcănie.

Autor: Florentina Niţu

11.04.2022, 10:20 167

♦ „Ţine de noi să găsim soluţii pentru vânzarea şi păstrarea constantă la raft a produselor şi asta facem în loc să fugim de provocările grele. Ne descurcăm şi rămânem optimişti.“

Proiectul La Băcănie, iniţiat în 2015 de Iustinian Rusu Cozma îm­preună cu doi prieteni cu experienţă de zece ani în vânzări, pentru a sprijini micii antreprenori locali din Iaşi în lupta cu marile reţele de super­marketuri, desface acum produsele de la opt producători în 30 de magazine sub umbrela La Băcănie şi în alte 50-60 magazine de proximitate, parte­ne­re, cât şi în marketplace-ul La Băcănie.

„Nu suntem Coca-Cola să creştem repede, pentru că nu avem bugete mari pentru marketing, de aceea trebuie să avem răbdare. Odată cu pandemia de COVID-19 am schimbat strategia asociaţiei şi au rămas doar producătorii care înţeleg că clientul va consuma ce vede constant în faţa ochilor şi de aceea este important ca produsele să fie mereu pe raft, dar am selectat şi magazinele în care suntem prezenţi. Ne dorim să creştem şi am încercat să închidem cercul prin vânzare şi constanţă“, povesteşte Iustinian Rusu Cozma, cofondatorul proiectului La Băcănie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO