Companii

Unilever are 3 mil. euro pentru promovarea Rexona Men

18.06.2007, 21:03 135

Unilever South Central Europe (USCE), unul dintre cei mai mari producatori de bunuri de larg consum de pe piata locala, va investi anul acesta trei milioane de euro (suma calculata la rate-card) in campania de promovare a brandului Rexona Men inceputa in luna iunie.
"Preconizam o crestere de vanzari de 33% comparativ cu anul trecut si o pozitionare clara a brandului in piata in urma acestei campanii", a declarat Bogdan Toacse, deo country manager al Unilever.
Rexona Men este produs in orasul Leeds din Marea Britanie, unde exista si centrul global de cercetare si dezvoltare pe deodorante al companiei.
Unilever detine o cota valorica de 21,4% din piata deodorantelor, potrivit datelor inregistrate pe lunile martie-aprilie de agentia de cercetare AC Nielsen, citata de companie, Rexona fiind principalul motor de crestere al Unilever pe segmentul de deodorante.
Producatorul a relocat in luna martie a anului trecut productia din fabricile detinute in Targu-Mures (margarina) si Otopeni (condimente, supe si sosuri Knorr) in cadrul platformei industriale de la Ploiesti, unde se afla din 1995 fabrica de detergenti a grupului. Potrivit reprezentantilor companiei, relocarile au urmarit eficientizarea afacerilor companiei pe termen lung. Unilever poarta negocieri privind vanzarea celor doua centre de productie, insa tranzactiile nu au fost inca finalizate. Compania a relocat recent si productia brandului de margarina Kaliakra din Bulgaria pe platforma industriala din Romania.
Unilever South Central Europe are 750 de angajati, dintre care 650 de persoane lucreaza in Romania. Compania este importatorul pe piata romaneasca al gamei de produse Dove, al deodorantelor Rexona si Axe, al sampoanelor Sunsilk, al produselor pentru ingrijirea locuintei Cif si Domestos si al balsamului pentru rufe Cocolino. Filiala grupului Unilever exporta detergenti in Republica Moldova si Polonia, precum si gama de produse Knorr si Delikat in toata regiunea coordonata de la Bucuresti. USCE a raportat anul trecut pe piata locala afaceri de 163 mil. euro, in crestere cu 18% fata de rezultatele inregistrate in anul precedent, si un profit de 10,2 mil. euro, cu 2,5% mai mare fata de 2005.
Piata cosmeticelor a urmat un trend ascendent in ultimii ani, inregistrand cresteri anuale de 15-20%. La sfarsitul anului trecut, valoarea pietei de cosmetice, produse de ingrijire si pasta de dinti se ridica la aproximativ 600 mil. euro, iar jucatorii din industrie estimeaza ca ritmul de crestere va incetini in 2007. Pe piata locala a cosmeticelor, Unilever concureaza cu Avon, L'Oreal, Beiersdorf, Oriflame si Henkel, in timp ce in industria alimentara, principalul concurent este Orkla Foods Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO