„Vânzările din România s-au menţinut pe creştere pentru opt trimestre consecutiv. Pe segmentul băuturilor carbonatate, brandurile Coca-Cola şi Fanta au crescut cu aproape 10% (high single digits - n. red.), avansul fiind determinat de campaniile de marketing realizate. Pe segmentul băuturilor necarbonatate, categoria de apă a avut o creştere de sub 5% (low single digits), pe când cea de sucuri de fructe (juice) a postat un avans de peste 10% deter minat de performanţa bran dului Cappy Pulpy“, se arată în raportul citat. Acesta este al doilea an consecutiv de creştere a volumelor Coca-Cola HBC România după ce anterior timp de doi ani volumele au fost pe o pantă descendentă.
Avansul de 9% al volumelor anul trecut aduce cu sine o creştere şi la nivelul cifrei de afaceri. La nivelul anului 2015, cifra de afaceri a companiei a ajuns la 2,1 miliarde de lei (472 mil. euro), în creştere cu 16% faţă de anul precedent, marcând astfel cel mai bun an din istoria de 25 de ani a companiei de pe plan local. În acel an, volumele au crescut cu 11% faţă de cel precedent. Astfel, creşterea volumelor cu 9% de anul trecut a adus cu sine un avans cel puţin egal al vânzărilor, conform estimărilor ZF, având în vedere că în primul semestru creştrea businessului companiei a fost de 18%. Cifra de afaceri a companiei în 2016 nu a fost făcută deocamdată publică.