Companii

Vânzările VEKA România au crescut în 2012 la 15 mil.euro şi ar putea avansa în acest an cu peste 10%

Vânzările VEKA România au crescut în 2012 la 15...

Autor: Emil Popescu

14.03.2013, 10:33 232

Compania notează, într-un comunicat, că avansul înregistrat în România în primele cinci luni ale anului trecut a fost de 55%, cel mai accelerat ritm dintre toate cele 55 de pieţe în care grupul este prezent la nivel global.

"Deşi estimăm un an dificil pentru piaţa de tâmplărie PVC în 2013, când precauţia va fi cuvântul de referinţă, obiectivele VEKA România vizează continuarea trendului de creştere cu un minim de 10-12%. Cu siguranţă, va trece o perioadă lungă de timp până când piaţa românească de tâmplărie, per total, se va apropia de valorile înregistrate în anii 2007-2008", a declarat Gabriel Nicolaescu, deputy general manager VEKA România.

Grupul german este prezent pe piaţa românească prin subsidiara VEKA România, dar derulează şi vânzări directe către parteneri.

Piaţa locală de tâmplărie termoizolantă din PVC este estimată la circa 300 milioane euro. Profilele reprezintă circa o treime din această valoare, diferenţa fiind acoperită de sticlă, feronerie şi accesorii.

Piaţa a înregistrat creşteri explozive înainte de criză, depăşind nivelul de un miliard de euro în perioada de boom a construcţiilor, dar după venirea crizei sectorul a scăzut puternic.

Produsele de tâmplărie termoizolantă pot fi execute utilizând profile din PVC, cu ponderea cea mai ridicată, aluminiu sau lemn stratificat.

VEKA produce profile PVC pentru ferestre, uşi, obloane şi rulouri. Printre competitorii companiei în România se numără şi nemţii de la Gealan şi Rehau.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO