Companii

Vivendi si Cox spun ca nu discuta fuziunea

28.03.2000, 00:00 15




Posibila fuziune dintre divizia de media a grupului francez Vivendi, compania canadiana Seagram Co. si concernul american Cox Communications Inc., care, in cazul in care ar fi fosta finalizata, ar fi creat un gigant mediatic, cu o valoare de piata de peste 100 miliard de dolari, a fost negata categoric in cursul zilei de ieri de doua dintre cele trei societati, informeaza Financial Times. Vivendi a precizat ca nu exista nici un fel de negocieri intre cele trei companii, un reprezentant al conducerii grupului categorisind aceste zvonuri drept "fanteziste". Concernul francez a dezmintit si afirmatiile potrivit carora Consiliul sau de Administratie ar fi trebuit sa se intruneasca duminica pentru a aproba tranzactia, argumentand ca pana la sfarsitul lunii aprilie nu este programata nici o astfel de intrunire. Jimmy Hayes, directorul financiar al Cox Communications, al cincilea operator de televiziune prin cablu din Statele Unite, cu sase milioane de abonati, a comentat ca "nu este nimic adevarat in ce s-a spus. Nu am avut nici un fel de discutii cu aceste companii". Zvonurile lansate de cotidianul britanic Sunday Telegraph vin, totusi, intr-un moment de ample speculatii asupra viitorului companiei Seagram. Edgar Bronfman, presedintele si directorul executiv al grupului, este presat de ceilalti membri ai familiei sale, care controleaza majoritatea actiunilor, sa incheie o tranzactie pentru a salva compania, aflata in dificultati.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO