Companii

Yoplait si Alpine Milk aduc un plus de 7% afacerii Amplast

29.11.2007, 16:08 85

Producatorul de ambalaje de unica folosinta Amplast din judetul Arges estimeaza pentru anul acesta o cifra de afaceri de 8,1 milioane de euro, fata de cei 7,6 milioane de euro inregistrati anul trecut, crestere determinata de furnizarea ambalajelor pentru noi produse, precum iaurtul Yoplait de la Tnuva si bomboanele de ciocolata Alpine Milk Dessert din portofololiul Kraft Foods, conform lui Catalin Bolbose, consilier juridic in cadrul companiei Amplast.
"Anul acesta am reusit sa furnizam ambalaje pentru iaurtul Yoplait al companiei TRD Tnuva Diaries si chese (suport din plastic pentru bomboane - n. red.) pentru produsul Alpine Milk al companiei Kraft", a spus Catalin Bolbose.
Valoarea investitiilor bugetate anul acesta de producatorul de ambalaje de plastic se ridica la un milion de euro, bani alocati achizitionarii de echipamente pentru eficientizarea activitatii.
La momentul de fata compania detine sase spatii de productie, cinci dintre ele fiind deja ocupate cu utilaje, cel de-al saselea este in curs de finalizare. De la o linie de termoformare (n.r. - linie pentru procesarea materialelor plastice) s-a ajuns pe parcursul anilor la 17 linii de acest gen.
"Pe aceasta piata a ambalajelor din plastic, care a crescut cu aproximativ 20% fata de anul anterior, se cere foarte mult personalizarea ambalajelor, individualizarea lor, astfel incat cumparatorul final sa aiba in fata un produs atractiv. Se cauta din ce in ce mai mult ambalajele termosudabile si cu sigiliu, deci am putea vorbi chiar de o ascensiune a ambalajelor PET", a mai precizat el.
Amplast furnizeaza ambalaje pentru Alpin Lux, Campina, Colgate Palmolive, Cumpana, Heineken, Kraft Foods, La Fantana, Romdis sau Nestle, potrovit datelor companiei. "Producem ambalaje de unica folosinta pentru industria alimentara si de asemenea pentru produsele distribuite in reteaua HoReCa", a adaugat Catalin Bolbose.
Afacerea Amplast demarata de francezul de origine romana, Jean Jordache, in 1993, s-a dezvoltat de la o hala de productie de aproximativ 700 de metri patrati la o sectie de productie de 35.000 de metri patrati, din care 16.000 de metri patrati efectiv constructie.
Pe aceasta piata mai activeaza Greiner (parte a grupului Greiner Austria), care detine centre de productie la Sibiu, Huhtamaki (Finlanda) sau Unical (parte a grupului Pannunionh Ungaria).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO