Constructii & Imobiliare

Hyatt, unul dintre ele mai mari grupuri hoteliere internaţionale, se uită la piaţa din România pentru un hotel upper scale

Hyatt, unul dintre ele mai mari grupuri hoteliere...

Autor: Miruna Diaconu

09.11.2023, 11:38 476

Hyatt, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere internaţionale, se uită la piaţa din România ca parte a strategiei grupului de expansiune în Europa de Est. Hyatt are în plan intrarea pe piaţa locală prin dezvoltarea unui hotel upper scale în Bucureşti, cu o capacitate de 200 de camere.

România se află de ceva vreme pe lista grupului internaţional, având în vedere poziţia geografică, cât şi faptul că este o ţară membră UE şi NATO, ceea ce atrag un flux crescut de finanţări.

„România este o piaţă foarte atractivă, pe care Hyatt încă nu a reuşit să o exploreze. Oportunităţile pentru dezvoltarea unor hoteluri de mari dimensiuni în centrul Bucureştiului sunt rare şi, în general, se bazează pe modele de franciză. Obiectivul nostru este să dezvoltăm un hotel full-service, de nivel upper class, sub managementul nostru direct, care să devină emblema brandului în ţară. Această abordare ne va permite să ne conectam la piaţa locală, să dezvoltăm infrastructura şi să valorificăm talentele locale. Suntem ferm convinşi că această strategie reprezintă cheia succesului pe termen lung. Intenţionăm să construim parteneriate cu businessuri locale puternice, aşa cum am făcut în Bulgaria, care este cea mai importantă piaţă din Europa de Est a grupului. Ne propunem să replicăm acest model de succes şi în România”, a declarat Takuya Aoyama, VP development în cadrul Hyatt.

Grupul hotelier, cu sediul în SUA, face parte din lipsa brandurile internaţionale care nu au prezenţă pe piaţa locală.

Portofoliul regional al companiei cuprinde 13 proprietăţi exclusiviste situate în Bulgaria, Muntenegru, Republica Cehă, Slovacia, Polonia, Serbia şi Ucraina, oferind în total peste 3.395 de camere. Alte 6 proiecte hoteliere sunt planificate în regiune în următorii 3 ani, în ţări precum Bulgaria, Estonia, Serbia, Albania şi Croaţia, iar România este următoarea destinaţie.

Bulgaria este în prezent cea mai mare piaţă a grupului Hyatt din Europa de Est, cu 6 hoteluri operaţionale şi un al 7-lea în dezvoltare, programat să îşi primească oaspeţii începând cu anul 2024. Hyatt şi-a făcut intrarea pe piaţa bulgară odată cu deschiderea Hyatt Regency Sofia în 2020, iar în doar 3 ani a devenit lider de piaţă, pozitionând Bulgaria ca o piaţă de bază în regiune.

„Europa Centrală şi de Est a trecut prin transformări remarcabile. Dinamismul regiunii se datorează, în mod special, companiilor din sectorul privat, înfiinţate cu doar 30 de ani în urmă, care încă îşi păstrează caracteristicile specifice start-up-urilor: agilitate, curaj şi rapiditate, capacitatea de a valorifica oportunităţile. Creşterea economică constantă din regiunea CEE, care depăşeşte Europa de Vest, oferă oportunităţi semnificative pentru brandurile hoteliere internaţionale”, a adăugat Takuya Aoyama. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO