Eveniment

Altex pune la bataie o jumatate de milion de euro in fidelizare

12.10.2005, 18:32 67

Retailerul de electronice si electrocasnice Altex a anuntat ca va cheltui 500.000 de euro cu promovarea si dezvoltarea unui nou produs, Bonus Card, un card de reduceri destinat clientilor retelei de magazine Altex si Media Galaxy. Programul de fidelitate Altex Bonus Card va fi sustinut printr-un mix de comunicare complet (TV, radio, presa, materiale de comunicare), campanie de promovare realizata de agentia de publicitate Leo Burnett. Altex a anuntat pentru primele sase luni ale acestui an vanzari de 137 milioane de euro (valoare ce include TVA), aceasta reprezentand mai mult decat dublu fata de ceea ce anuntase retailerul in aceeasi perioada a anului trecut. Potrivit presedintelui companiei, Dan Ostahie, tinta de vanzari pentru acest an ramane neschimbata, respectiv 330 de milioane de euro, ceea ce ar corespunde unei cresteri de aproape 95% fata de anul precedent. Compania opereaza trei retele de magazine care vand produse electronice, electrocasnice si din domeniul IT&C - Altex, Altex Megastore si Media Galaxy, si are un numar de peste 120 de magazine deschise in toate judetele din tara. Concurenta pe piata locala pentru Altex este reprezentata pe anumite segmente de retailerii specializati Cosmo, Domo si Flanco, de comerciantii generalisti precum Carrefour, Cora, Metro sau Selgros, dar si de magazinele independente care vand produse electronice si electrocasnice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO