Eveniment

Commerzbank se axeaza pe retail

19.08.2003, 00:00 15

Commerzbank, a treia banca germana listata la bursa, si-a accelerat initiativele de atragere de noi clienti privati, pentru a ameliora performantele diviziei de retail banking. Banca germana cauta noi oportunitati in acest sector, avand de atins un obiectiv de 10% de rentabilitate a capitalului actionarilor, pe termen mediu. Intr-un interviu acordat Financial Times Deutschland, Martin Blessing, seful diviziei de reatil a bancii, a apreciat ca s-a inregistrat un progres substantial de la minimul atins cu doi ani in urma de acest tip de operatiuni. In primele sase luni ale anului divizia de retail a bancii a raportat profit operational de 117 milioane euro, corespunzator unei rate de rentabilitate operative a capitalului actionarilor de 12,8%. Blessing nu estimeaza insa o dulare a acestor profituri pentru intreg anul 2003, deoarece al doilea semestru al anului este de obicei mai slab.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO