Eveniment

Conducerea Wal-Mart: mea culpa

06.06.2005, 19:17 17

Wal-Mart, cel mai mare retailer al lumii, a fost afectat considerabil de publicitate negativa, intr-o perioada in care vanzarile magazinelor deschise de cel putin un an si-au incetinit ritmul de crestere, ramanand astfel in urma rivalului sau Target, relateaza CNN Money. Unii observatori din piata cred ca problema de imagine cu care se confrunta Wal-Mart ar putea avea impact asupra vanzarilor si moralului angajatilor, in special datorita raportelor care arata ca fostul vicepresedinte Tom Coughlin si-a trecut in contul de cheltuieli aproximativ 500.000 de dolari (407.000 de euro) ca urmare a achizitiilor gresite si a numeroaselor procese intentate companiei de angajatii nemultumiti. "Am facut unele erori, pe care am incercat sa le corectam, dar nu le-am musamalizat niciodata", a spus David Glass, presedintele comitetului executiv. "In timp ce ne-am concentrat atentia asupra clientilor si actionarilor, nu am lucrat si la imaginea noastra. De aceea suntem vulnerabili la atacuri", a adaugat el. Wal-Mart a avut asteptari prea ridicate la capitolul vanzari, dar nu a reusit sa le atinga in ultimul an, crede Mike Duke,CEO-ul companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO