Eveniment

Crestere de 53% pentru Maggi

29.05.2006, 00:00 13

Compania Nestle Romania a inregistrat o crestere de 53% a vanzarilor de produse Maggi in perioada martie-aprilie 2006, fata de aceeasi perioada din 2005, ca urmare a unei noi campanii de promovare. Dupa ce si-a majorat cu peste 40% vanzarile in categoria de condimente anul trecut cu prima campanie Maggi, Nestle Romania a alocat un buget dublu anul acesta pentru o actiune similara. Bugetul alocat de companie pentru acordarea de premii se ridica anul acesta la 214.200 de euro (valoarea bruta). Un raport dat recent publicitatii de catre Nestle Romania arata ca anul trecut cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la circa 80 mil. euro, in crestere cu 25% fata de anul anterior. Pe piata bazelor pentru mancaruri, estimata la peste 15 mil. euro, cel mai mare competitor al Nestle este Unilever, cu marca Knorr Delikat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO