Eveniment

Piata publicitatii

07.01.2003, 00:00 14

Martin Sorrell, directorul executiv al grupului de publicitate WPP, considera ca piata publicitatii nu se va redresa semnificativ mai devreme de 2004, chiar daca anul curent ar trebui sa fie mai bun decat 2002, conform unui interviu publicat de saptamanalul german Welt am Sonntag si preluat de Reuters. "In prezent, nu exista motive pentru a spera", a declarat Sorrell publicatiei germane, reiterandu-si pozitia deja prezentata in octombrie. "Impulsul va veni abia in 2004", a afirmat el, facand referire la Jocurile Olimpice de la Atena si la viitoarele alegeri prezidentiale americane. WPP, cel mai mare grup de publicitate mondial, a anticipat in luna octombrie o scadere a marjei sale operationale din semestrul al doilea in raport cu cea de 13% inregistrata in primul semestru. Pe de alta parte, Martin Sorrell a declarat Welt am Sonntag ca WPP ar fi interesat de preluarea unei participari la capitalul agentiei germane Sholz & Friends, controlata de Cordiant Communications Group. Presa germana estimeaza ca firma Cordiant, care detine un pachet de 77% din actiunile Sholz & Friends, ar dori sa-si diminueze participarea. Mediafax



 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO