Eveniment

Remy Cointreau are probleme

13.12.2002, 00:00 18

Producatorul francez de bauturi Remy Cointreau a acuzat dificultati pe piata de votca din Polonia si costurile suplimentare generate de infiintarea unei retele de distributie de coniac in China, drept cauze pentru declinul profiturilor operationale pentru prima jumatate a anului. Grupul francez, printre ale carui marci de succes se numara coniacurile Remy Martin, lichiorurile Cointreau si gama de sampanie Piper-Heidsieck a spus ca performantele diviziei de lichioruri si redresarea vanzarilor de sampanie au contracarat scaderea profitului diviziilor de coniac si votca. Vanzarile au crescut cu 4,5% pana la 477,5 milioane euro, concomitent cu scaderea profiturilor operationale cu 4,8 procente, la 93,2 milioane euro, insa dupa deducerea profiturilor din participatii si pachete minoritare in diverse companii, profiturile nete au inregistrat cresteri de 10,1% la 43,1 milioane euro. Grupul francez si-a exprimat increderea in "obtinerea unor cresteri viitoare dinamice", dupa ce tendintele de consum au evoluat "satisfacator" in a doua jumatate a anului.



 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO