Eveniment

Retailerii promovează reducerea TVA ca discount propriu

Retailerii promovează reducerea TVA ca discount propriu

Autor: Mădălina Dediu Panaete

09.06.2015, 00:07 1811

Preţul unui coş cu 23 de produse alimentare şi băuturi nonalcoolice a scăzut în perioada  29 aprilie-8 iunie cu până la 13% în trei magazine online, însă reducerea de TVA de la 24% la 9% este promovată de unii retaileri ca un discount aplicat de ei, arată indexul alimentar realizat de ZF.

ZF a colectat 69 de preţuri, pentru câte 23 de produse de la Carrefour Online, Cora Drive (livrare la domiciuliu) şi Mega Image online (de pe site-ul partenerului eMag) imediat după ce a fost anunţată intenţia de schimbare a TVA. În magazine sunt însă câteva mii de produse alimentare.

Carrefour Online promovează reducerea ca un discount propriu, neamintind de scăderea TVA, iar Cora Drive indică un preţ nou şi preţ vechi la o mare parte din produse fără să arate însă procentul de scădere. Mega Image nu scoate în evidenţă nicio reducere. Conform comparaţiilor ZF, în general preţurile au scăzut cu procente de la 9% până la 13,5% pentru un coş cu 23 de produse precum lapte, carne de pui sau zahăr.   

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO