Eveniment

Vanzarile Tesco au crescut cu 7,6% de sarbatori

19.01.2005, 00:00 12



Grupul Tesco, cel mai mare operator de supermarketuri din Marea Britanie, a anuntat o crestere semnificativa a vanzarilor in perioada sarbatorilor de iarna, pe fondul cresterii cererii la alimente si cadouri si a deschiderii de noi magazine in Asia si in Europa de Est, informeaza Bloomberg. Vanzarile magazinelor Tesco din Marea Britanie s-au majorat cu 7,6%, in ultimele sapte saptamani. In afara Marii Britanii, supermarketurile companiei au inregistrat o crestere de aproape 16%. Tesco are o strategie bazata pe reduceri de preturi si promovarea de produse nealimentare pe rafturile magazinelor, pentru a face fata concurentei puternice din partea lantului de magazine Asda al operatorului american Wal-Mart. De asemenea, Terry Leahy, presedintele executiv al grupului a deschis noi supermarketuri in tari asiatice, precum Coreea de Sud si China, locatii care aduc un profit mai ridicat. In anul 2003, Tesco a inregistrat o crestere cu 30% a profitului in afara Marii Britanii, fata de 7%, care a fost rata de crestere in Marea Britanie, unde concurenta acerba determina operatorii sa practice mari reduceri de preturi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO