Info

„2022 a fost anul în care am redefinit experienţa mobilă”

ADVERTORIAL

„2022 a fost anul în care am redefinit experienţa...
27.12.2022, 08:00 148

Atunci când eşti parte a unei companii a cărei misiune este să schimbe lumea prin tehnologie, inovaţia este parte a activităţii de zi cu zi. În 2022, la Samsung, am avut privilegiul de a îmbunătăţi modul în care oamenii muncesc, se exprimă, se conectează unii cu alţii, prin tehnologie. Noile telefoane lansate anul acesta, începând cu seria Galaxy S22, continuând cu seria de telefoane pliabile, Galaxy Z Flip4 şi Fold4, cât şi noile iniţiative de dezvoltare durabilă, aflate sub strategia de mediu Samsung - toate aceste inovaţii au avut rolul de a schimba perspectiva asupra ceea ce înseamnă „experienţa mobilităţii” pentru utilizatorii Samsung.

Noua gamă Galaxy S22, lansată la începutul acestui an, a avut o misiune clară: să schimbe modul în care utilizăm telefonul mobil. Ne-am propus să ajutăm clienţii Samsung nu doar să utilizeze telefonul în toate activităţile zilnice, ci să le transforme şi să le facă epice: apeluri video care le dau celorlalţi senzaţia că sunt în aceeaşi încăpere, cele mai clare fotografii, indiferent că sunt realizate pe zi sau pe noapte, filme văzute la calitatea la care au fost concepute, cu ajutorul display-ului Dynamic Amoled 2X Adaptativ; toate acestea au fost integrate într-o serie de telefoane care reprezintă un nou standard în materie de dezvoltare durabilă – iar un exemplu îl reprezintă faptul că materialele din care sunt realizate conţin plastic reciclat din deşeuri recuperate din ocean.

Tot în 2022, am continuat să revoluţionăm experienţa mobilităţii prin noua serie de telefoane pliabile, Galaxy Z Flip4 şi Fold4, al căror design spectaculos e menit să ajute creatorii de conţinut şi pe cei care îşi desfăşoară activitatea pe telefon să îşi îmbunătăţească performanţele. Telefoanele pliabile sunt parte din promisiunea Samsung de a redefini regulile în ceea ce priveşte telefoanele mobile. Iar clienţii Samsung sunt extrem de receptivi la această promisiune: anul acesta, vânzările telefoanelor pliabile Z Flip4 şi Z Fold4 au avut o performanţă foarte bună, demonstrată şi de numarul de smartphone-uri pliabile Samsung achizitionate de catre companii care a crescut cu 105% fata de aceeasi perioada din 2021[i], iar în acest moment 1 din 3 telefoane premium vândute este Samsung.

Însă, în final, toate aceste performanţe şi inovaţii nu reprezintă nimic, dacă omitem să punem tehnologia şi creativitatea umană în sprijinul celei mai importante misiuni comune: binele Planetei. La Samsung, am integrat această misiune în nucleul brandului, astfel încât suntem atenţi la impactul unui produs asupra mediului încă de la stadiul de proiect; iar misiunea noastră este ca, până în 2050, să atingem zero emisii nete de carbon directe şi indirecte.

Obiectivele noastre pentru un viitor sustenabil au devenit o realitate şi primele telefoane cu componente reciclate au ajuns deja la utilizatori. Nu ne vom opri aici, pentru că ne-am propus ca, până în 2030, să implementăm tehnologii ce vor asigura un consum redus de energie, cu scopul de a reduce cu o medie de 30% faţă de produsele cu aceleaşi specificaţii din 2019 şi să creştem durata de viaţă a terminalelor aflate deja în uz. Am anunţat deja că suportul software pentru telefoanele Galaxy va fi extins la 4 ani pentru actualizările de sistem şi 5 ani pentru cele de securitate.

Rolul inovaţiei este de a oferi mereu răspunsuri care să ne arate în ce direcţie se schimbă lumea. În lumea Galaxy, am demonstrat în 2022 că nu există bariere pentru experienţa utilizatorului cu tehnologia mobilă, şi că totul poate fi re-imaginat - de la forma telefonului mobil, până la performanţele acestuia. Însă cel mai important rol al inovaţiei prin tehnologie, rol pe care Samsung şi l-a asumat ca parte din strategia de brand, este să găsim soluţii pentru viitorul Planetei. Iar aceasta este nu doar o provocare pentru 2023, cât mai ales o obligaţie pentru viitor.

În 2023 ne angajăm să livrăm cea mai bună experienţă mobilă prin inovaţii semnificative şi parteneriate strategice - pentru a îndeplini promisiunea unei experienţe cu adevărat conectate, ce vor oferi un viitor mai bun, pentru noi toţi.



[i][i] Potrivit datelor interne. Cifrele comparând perioada ianuarie – octombrie 2022 cu ianuarie – octombrie 2021

Tiberiu Dobre, Head of MX Division Samsung România & Bulgaria pentru Ziarul Financiar

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO