Info

(P) Canon ImageRunner Advance DX: imprimanta de birou a viitorului şi o cheie pentru automatizarea în organizaţii

(P) Canon ImageRunner Advance DX: imprimanta de birou a...

Autor: Publicitate

17.06.2020, 08:00 1008

Imprimanta multifuncţională de birou. Acel dispozitiv care poate părea prea mare pentru simplitatea lucrurilor pe care le are de oferit, teoretic: imprimarea, scanarea şi copierea de documente. De la aceste 3 lucruri de bază într-un birou, tehnologia a evoluat însă atât de mult, în ultimii ani, încât astăzi aceste dispozitive s-au transformat într-un adevărat hub şi server pentru companii – mici şi mari. Iar cum ultima perioadă a reprezentat o adevărată doză de evoluţie pentru lucrul de la distanţă şi cel colaborativ, este un moment bun să discutăm despre rolul imprimantei de birou a viitorului, în automatizarea proceselor de lucru, productivitate şi reducerea costurilor dintr-o companie.

Automatizarea în organizaţii este vitală, motiv pentru care Canon dezvoltă continuu soluţii de workflow management şi information management. Transformarea digitală este însă un proces de lungă durată şi complex – luând în considerare faptul că informaţia, chiar dacă digitalizată, nu este încă structurată eficient. Totodată, digitalizarea şi integrarea cloud evidenţiază o nouă necesitate – cea de securitate a echipamentelor multifuncţionale integrate în infrastructura existentă. Pornind de la aceste considerente, Canon a dezvoltat o nouă gamă de echipamente multifuncţionale ImageRunner Advance DX – cea mai avansată din punct de vedere tehnologic, premiată de organizaţia independentă BLI ca „Gama de multifuncţionale ale anului 2020”.

Organizaţiile nu mai utilizează doar suportul de hârtie pentru comunicare. De aceea, Canon, dezvoltă dispozitive gata să gestioneze  informaţia complet în lumea digitală. Forţa de lucru este astăzi mobilă iar lucrul colaborativ şi integrarea în cloud au devenit o necesitate. Companiile încearcă astăzi să găsească căi de conexiune între cei de la birou şi cei de acasă, de a organiza informaţia pe care aceştia o folosesc într-un mod structurat şi, mai ales, sigur. Faptul că foarte multa informaţie este manevrată în afara biroului, într-un mod nu tocmai securizat, ridică noi probleme care au nevoie de soluţii potrivite.

Astfel, gama ImageRunner ADVANCE DX reuşeşte să vină în întâmpinarea nevoilor clienţilor cu câteva beneficii importante:

  • integrare în cloud – documentele pot fi editate şi imprimate de oriunde şi de către oricine. În plus, nu mai este necesară achiziţia de servere costisitioare, iar serviciul este disponibil 24/7.
  • securitate – pot fi selectate persoanele care au acces la anumite documente. Mai mult, prin parteneriatul dintre Canon şi McAfee imprimantele sunt verificate continuu împotriva accesărilor care pot compromite siguranţa informaţiilor stocate.
  • fluxuri de lucru automate pentru scanare, arhivare şi căutare de documente, ceea ce se traduce în eficienţă şi rapiditate.
  • eliminarea automată a paginilor goale pentru a câştiga timp şi reduce consumul de hârtie;
  • corectarea digitală a alinierii paginilor scanate – gata cu hârtiile cu documente imprimate strâmb după scanare, gata cu alte hârtii compromise.
 

Transformarea digitală în România

România prezintă câteva avantaje care oferă premisele unei adaptări rapide: internet de mare viteză, o forţă de muncă educată şi o moştenire tehnologică nu foarte invechită. Iar dacă ne raportăm la un studiu McKinsey realizat înainte de criză, ţara noastră are un mare potenţial de a-şi accelera digitalizarea. Conform acestui studiu, digitalizarea accelerată ar putea face ca procentul de 6.9% din PIB al economiei digitale să ajungă până la 25%, până în 2025. Cu alte cuvinte, vorbim de un potenţial de până la 40 de miliarde de Euro în România din perspectiva transformării digitale. Iar contextual actual, al muncii de acasă şi al distanţării sociale, cu interacţiune limitată, a împins organizaţiile către viitor – al comunicării online, Cloud-ului şi automatizării.

„Dacă ne referim la automatizare şi eficientizare – potenţialul pe care îl are România este imens: Estimările arată că 50% din volumul de muncă din România poate fi automatizat. Un exemplu simplu, valabil în orice domeniu, este procesarea facturilor (emise sau primite). O activitate care acum se face în manual, cu potenţiale erori, pierderi de documente, amenzi, lipsă de conformitate fiscală (amenzi), etc. Aceasta activitate poate fi automatizată prin captarea informaţiilor, procesarea pe fluxuri automate de lucru şi de aprobare şi arhivare pentru o căutare ulterioară simplă. Experienţa Canon în acest domeniu, prin implementarea de soluţii de de information management arată că se pot obţine şi economii, că se poate creşte de câteva ori capacitatea de procesare, fără să mai vorbim de îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii şi furnizorii. Aşadar, vedem câte beneficii avem în urma automatizării unui singur proces”, menţionează  Petronius Secăreanu, General Manager Canon România şi Bulgaria  

Poate că subiectul pare încă utopic, însă un lucru este clar: apariţia unor noi practici de lucru flexibil vor remodela conceptul de birou, precum şi modul în care angajaţii îşi desfăşoară activitatea, distribuie şi consumă informaţiile. Angajaţii viitorului trebuie să devină mai autonomi, iar ustensilele lor de zi cu zi să fie mai conectate şi mai sigure. Astfel, securizarea datelor va fi una dintre cele mai mari provocări, iar productivitatea şi eficienţa, îmbunătăţirea timpului de reacţie, posibilitatea de a lucra de la distanţă fără a compromite securitatea datelor va deveni un aspect primordial.

Până acolo însă, trebuie să avem în vedere că transformarea digitală este un proces de durată şi, de multe ori, greu de înţeles. De aceea este foarte important ca organizaţiile să aibă un partener de incredere în transformarea digitală, care poate asigura expertiza necesara în tot acest proces.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO