Info

(P) Linde Global Services România inaugurează noul spaţiu de birouri în Iulius Town

Autor: Publicitate

19.07.2023, 10:38 497

Linde Global Services România, parte a grupului Linde Plc, unul dintre liderii mondiali în furnizarea de gaze industriale şi soluţii de inginerie, îşi extinde prezenţa în România şi inaugurează noile birouri din Iulius Town.

Linde Plc este unul dintre cei mai importanţi lideri din industria gazelor şi a soluţiilor de inginerie. În România, Linde Global Services a început să îşi scrie povestea de succes în anul 2014 ca un centru independent de servicii conexe al Linde Plc, iar sub aceasta marcă deserveşte o varietate de funcţii, atât intercompanie, cât şi în raport direct cu clienţii săi.

Cei peste 200 de angajaţi în poziţii cheie oferă cu mult profesionalism servicii în aria de customer service, de la procesarea comenzilor şi întocmirea facturilor, la gestionarea şi mentenanţa bazei de clienţi şi urmărirea încasărilor. În ultimii doi ani, compania a înregistrat o creştere exponenţială ca urmare a diversificarii şi extinderii portofoliului de servicii, situaţie care a condus la dublarea numărului de angajaţi.

Creştere semnificativă în ultimii doi ani

Linde Global Services şi-a consolidat poziţia în România prin creşterea constantă a numărului de angajaţi, ceea ce a permis organizaţiei să răspundă cerinţelor şi nevoilor clienţilor, precum şi a volumului de business în continuă expansiune.

„Ne-am bucurat să înregistrăm o creştere uriaşă în ultimii doi ani, aducând noi servicii în zona de customer service şi dublând numărul angajaţilor la peste 200 de oameni astăzi, toţi vorbitori de limba germană la nivel profesionist. Suntem o comunitate de oameni implicaţi şi proactivi, dornici să transformăm orice provocare într-o oportunitate de învăţare şi dezvoltare. Ne mandrim cu o cultură organizaţională bazată pe comunicare, colaborare şi lucru în echipă.” spune Oana Mucică,Managing Director Linde Global Services România

Inaugurarea noilor birouri în Iulius Town

Relocarea activităţii într-o zonă nouă de birouri în cadrul Iulius Town reprezintă o confirmare a angajamentului pe termen lung al Linde Global Services faţă de angajaţii săi şi faţă de societate.

”Mă bucur că Linde Global Services a ales Timişoara pentru extinderea serviciilor. Este un puternic semnal de încredere în Timişoara şi sunt încrezător că veţi găsi aici cea mai bună ofertă din România pentru o dezvoltare sustenabilă. Strategia noastră este să facem din Timişoara magnet pentru companii de top, cum e şi Linde Global Services. Dar şi să atragem profesionişti care găsesc la Timişoara locuri de muncă atractive şi o calitate a vieţii ridicată. Vedem în cel mai recent Barometru privind calitatea vieţii în Timişoara că faţă de anul trecut înregistrăm o creştere a nivelului de mulţumire privind serviciul pe care îl au, de la 77% anul trecut, la 90% anul acesta. Se dovedeşte faptul că diversitatea Timişoarei nu e doar motiv de mândrie, ci şi motor pentru prosperitate”, a spus primarul Dominic Fritz

Noile birouri moderne ale LGS RO sunt o declaraţie a identităţii de brand a companiei, a viziunii şi culturii organizationale exemplare şi promovează o atmosferă de lucru productivă şi sănătoasă. Spaţiul de lucru este configurat astfel încât să faciliteze comunicarea şi interacţiunea între diferitele echipe şi departamente.

„Oferim un loc de muncă sigur şi stabil, cu multe oportunităţi de creştere. Managerii noştri îşi asumă cu mândrie rolul de mentori pentru echipele pe care le coordonează, motivează şi inspiră colegii să aibă un impact pozitiv şi constant asupra satisfacţiei clienţilor noştri, îi îndruma sa construiască cu încredere o identitate corporatista şi o carieră de succes.

În contextul pandemic şi post-pandemic, ne-am reinventat şi am identificat noi modalităţi de a asigura echilibrul dintre muncă şi viaţa personală pentru angajaţii noştri. Am conceput acest spaţiu nou de birouri cu accent pe colaborare, inovaţie şi confort, pentru a crea o atmosferă de lucru pozitivă şi stimulantă. Programul nostru de la birou este unul hibrid, susţinem astfel şi dorinţa colegilor noştri de a avea mai multă flexibilitate.” spune Oana Mucică,Managing Director Linde Global Services Romania

Perspective atractive de viitor

Linde Global Services Romania (LGS RO) are planuri solide şi orientate către viitor, concentrându-se în perioada următoare pe stabilizarea proceselor transferate în România, formarea profesională şi dezvoltarea continuă a angajaţilor.

În procesul de recrutare a noilor colegi, Linde Global Services Romania (LGS RO) a identificat şi angajat în ultimul an şi jumătate peste 170 de colegi, vorbitori de limba germană, înzestraţi cu abilităţi şi aptitudini specifice rolurilor deschise în cadrul companiei.

„Căutăm în continuare oameni talentaţi care sa devina ambasadori şi membrii de încredere ai companiei, oferim compensaţii financiare şi non-financiare atractive care cuprind: al 13-lea salariu, bonusuri anuale de performanţă şi multe alte beneficii.

Pentru noi oamenii reprezinta cea mai importanta resursa. Suntem bucuroşi că angajaţii noştri sunt motivaţi şi că au dorinţa de a face o diferenţă. Acesta este şi motivul pentru care apreciem contribuţia fiecăruia la succesul întregii comunităţi Linde Global Services Romania (LGS RO), îi încurajăm şi le oferim încredere şi susţinere pentru a-si exprima ideile si a lua iniţiativa”    Oana Mucică,Managing Director Linde Global Services Romania

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO