Campania gândul şi GMP Advertising„Why Don’t You Come Over?”, pe care am propus-o drept răspuns la iniţiativa pe care guvernul britanic o ia în calcul - să pornească o campanie de descurajare a românilor şi bulgarilor de a veni să muncească şi să locuiască în Marea Britanie, a ajuns să fie preluată de zeci de instituţii de presă din Marea Britanie, dar şi de agenţia de presă americană Associated Press.
„Isteria se găseşte în toate tabloidele britanice: românii şi bulgarii (Hoţi! Escroci! Profitori!) vor inunda Marea Britanie cu miile, o dată ce restricţiile vor fi ridicate anul viitor. Obosiţi de stereotipuri, unii lovesc înapoi. Un ziar din România publică reclame care lansează întrebarea de ce s-ar duce un om normal la cap pe o insulă cu vreme urâtă şi mâncare şi mai rea, când ar putea să stea într-o ţară unde ‘jumătate dintre femei arată precum Kate, iar cealaltă jumătate ca sora ei’ – o glumă despre strălucitoarele surori Middleton, care sunt populare în presa din România”, scrie Associated Press într-o ştire de astăzi.
Citiţi mai multe pe gândul.info
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels