Media & Advertising

Catavencu se lanseaza (si )in eter

10.09.2004, 00:00 20



Echipa trustului Academia Catavencu, implicata pana in prezent in presa scrisa, cu saptaminalul Academia Catavencu si revistele B- 24- FUN, Tabu, Bucataria pentru toti si Aventuri la pescuit va intra in aceasta toamna pe piata radio in urma preluarii unui post existent.



Pregatirile pentru acest nou post sunt in plina desfasurare, in presa aparand deja anunturi prin care se cauta oameni de radio "pentru cei care s-au saturat!" si care vor sa lucreze alaturi de "profesionisti BBC ".



Potrivit lui Liviu Mihaiu, redactor-sef la Academia Catavencu, ideea lansarii unui post de radio a venit in urma succeselor de audienta pe care le-a inregistrat cu emisiunea sa de revista a presei, la Radio Total.



"Cu un ochi la masuratori si cu unul la independenta realizatorilor de radio-tv (una dintre cele mai acute probleme ale presei electronice din Romania), m-am gandit sa propun Consiliului de Administratie, vorba ardeleanului, sa avem si noi trenul nostru, unde oamenii sa spuna tot ce le trece prin cap fara sa le inghete mintea cu gandul ca va suna telefonul de sus", a declarat Mihaiu.



"Cercetarile pe care le-am facut arata ca pe piata romaneasca locala si



nationala mai este loc pentru o extensie electronica a culturii noastre



de entertainment satiric", sustine el. Audienta pe care mizeaza este aceeasi cu cea a majoritatii posturilor FM din Bucuresti, si anume Adult Contemporary, target definit de cei de la Catavencu prin sloganul "Ascultatorii nostri sunt mai inteligenti decat ai lor". Cei de la Catavencu nu s-au inscris la concursurile de licente radio organizate de Consiliul National al Audiovizualului, preferand sa preia un post deja existent pe piata. Mihaiu a prezentat, din motive de confiden?tialitate, sub forma de ghicitoare identitatea acestuia. "Radioul pe care l-am preluat este unul bucurestean, unul dintre primele radiouri private de pe piata, cu o frecventa care incepe cu 9 si se termina cu 8, caruia ii vom schimba numele, il vom rebrandui si remarketa intr-o campanie care va incepe la sfarsitul lunii octombrie". Profilul enuntat de Mihaiu se potriveste perfect postului Radio Fun, care emite pe 94,8 FM, unul dintre primele posturi private infiintate in Romania dupa 1989. In ultimul an, postul, care la inceputuri s-a numit Unifun Radio, si-a schimbat formula, playlist-ul bazandu-se exclusiv pe muzica romaneasca.



Potrivit site-ului CNA, detinatoarea licentei audiovizuale pentru Radio Fun este in prezent societatea Fun Radio Bucuresti SRL, care are drept asociat unic societatea Regent House Printing & Publishing (RHP&P) SRL. Actionarii RHP&P sunt Regent House Properties Limited (Anglia) - 80% (actionari sunt membrii familiei Ratiu cu 80%) si Calin Husar- 20%. Potrivit directorului Directiei licente-control din cadrul CNA, Razvan Franculescu, pana in prezent nu a primit nici o informare privind schimbarea structurii actionariatului de la Radio Fun. Potrivit lui Franculescu, schimbarea structurii actionariatului trebuie anuntata la CNA in termen de maximum 15 zile de la incheierea completa a tranzactiei.



Calin Husar, directorul general al RHP&P, si cei de la Academia Catavencu au mai colaborat si la realizarea ghidului B-24-FUN. In plus, Husar este implicat si in ziarul Cotidianul, unde conform ultimelor informatii a intrat si Academia Catavencu.



Liviu Mihaiu este optimist in ceea ce priveste viitorul post de radio, avand in vedere contextul in care se lanseaza. "Avem sediu, avem reputatie, avem energie, avem campanie electorala, avem oameni satui de postura de vedete goale de continut pe la alte posturi "comerciale", avem bani, avem muzica si scule, avem nevoie. De un radio cosmopolit si crazy", a mentionat Mihaiu.



El a precizat ca mai multe informatii vor fi facute publice peste doua saptamani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO