Media & Advertising

Cotidienele dau startul campaniilor de toamna

25.09.2007, 18:17 9

Gandul se relanseaza, Cotidianul aduce o noua serie de enciclopedii si CD-uri, Jurnalul National continua "Editia de colectie", Libertatea vine cu a 5-a editie a concursului "7 Magic" - acestea sunt doar cateva exemple de strategii pregatite de ziarele romanesti pentru sezonul de toamna. Pentru a atrage cat mai multi cititori, cotidienele centrale au lansat deja sau urmeaza sa lanseze, in aceasta toamna, promotii, campanii sau concursuri speciale menite sa atraga si sa fidelizeze publicul. Unele au optat pentru campanii deja testate, pe care le vor continua si in aceasta a doua parte a anului, fie ca este vorba de concursuri promotionale sau de campanii cu produse oferite impreuna cu ziarul. Altele, asa cum este cazul cotidianului Gandul, au ales sa mizeze mai mult pe continut decat pe produsele adaugate ziarului. Astfel, de la 1 octombrie, Gandul va desfasura o campanie de relansare, care va aduce un nou layout modern si elegant ziarului si care va introduce sectiuni editoriale noi. "Este o tendinta fireasca de adecvare la nevoile cititorilor. Vor fi mai multe campanii organizate pentru ziarul Gandul: campanie de brand, campanie de continut si campanie de abonare", a declarat Cosmina Noaghea, director de publishing al PubliMedia, ce apartine MediaPRO. Conform Cosminei Noaghea, scopul campaniei de brand este cresterea notorietatii, a audientei si a puterii brandului Gandul si va avea componente video, audio, print, internet si indoor. Campania de continut vizeaza cresterea numarului de exemplare vandute si cresterea fidelitatii cititorilor si se desfasoara atat in print, cat si online. Publicul-tinta al cotidianului Gandul va ramane acelasi, format din oameni educati, cu statut social inalt, cu venituri mari si care au placerea cititului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO