Media & Advertising

Deloitte: Statutul "vedetă" al televiziunii se consolidează pe piaţa media la nivel global

Deloitte: Statutul "vedetă" al televiziunii se consolidează pe piaţa media la nivel global

Autor: Gabriel Dita

19.01.2011, 14:04 26

Televiziunea îşi va consolida statutul de super-media, în 2011,sfidând profeţiile pesimiste privind demodarea sa, potrivitpreviziunilor anuale Deloitte pentru industriile de Tehnologie,Media şi Telecomunicaţii (TMT), aflate la a zecea ediţie, scrieMediafaxBusiness.

Potrivit Deloitte, audienţa din întreaga lume va urmări cu 140de miliarde mai multe ore de televiziune în 2011, iar venituriledin serviciile pay TV în statele BRIC (Brazilia, Rusia, India,China) vor creşte cu 20%.

Pe de altă parte, valorea publicităţii TV la nivel mondial vacreşte cu zece miliarde de dolari şi numărul de telespectatori vacreşte cu 40 de milioane.

În ultimii cinci ani, televiziunea a asistat la creştereaveniturilor din publicitate, de la 174 de miliarde de dolari, în2007, la 191 de miliarde de dolari estimaţi în 2011 - un contrastputernic prin comparaţie cu veniturile din publicitate în scădereraportate de ziare (de la 126 de miliarde de dolari la 92 demiliarde de dolari, în acelaşi interval de timp). O creştereestimată de 6% în 2012 ar duce veniturile generate de publicitateatelevizată dincolo de pragul de 200 de miliarde de dolari, mai multdecât dublul publicităţii atrase de publicaţiile tipărite, carereprezintă al doilea mare canal publicitar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO