Media & Advertising

Flanco a trecut de la practic la emotional

26.09.2003, 00:00 122



Pentru ca dorea sa treaca de la stadiul functional la cel emotional, lantul de magazine electronice si electrocasnice Flanco International a investit 3,5 milioane de euro intr-o noua identitate de marca si alte sapte milioane de euro (rate card) intr-o noua imagine.



"Eram intr- zona net functionala, vechiul nostru slogan era <<Un magazin electropractic>>, iar acum sloganul este <<Foarte deschis>>. Vechea imagine ar fi devenit diminutiva pentru o retea ca Flanco, de aceea ne-am repozitionat intr-o zona emotionala," a declarat directorul general al Flanco, Marius Ghenea.



Emotionalul mizeaza pe schimbarea logo-ului de la stecherul buclat, cu o traiectorie incerta, la cel sub forma unui zambet. In cadrul spotului conceput de agentia de publicitate Tempo Advertising, elementul emotional reapare prin introducerea unor expresii ca "multumit,", "liber" sau "relaxat." Este un nou spot in stilul cu care Tempo ne-a obisnuit, cu multi oameni si care nu poate sa nu te trimita cu gandul la spoturile Orange pentru care aceeasi agentie a realizat rebrandingul de acum un an.



"Desigur, o rebrandare este intalnita mai ales in cazul unei schimbari de actionariat. In cazul nostru, Flanco s-a schimbat structural, iar schimbarea vine ca un corolar, nu ca un exercitiu sec, era nevoie de ea. Daca vreti, este o rebrandare dupa modelul celei facute de Rompetrol," a mai spus Ghenea.



"Flanco este prima companie locala care trece printr-un proces atit de complex de schimbare a imaginii si cea de-a doua companie care a ales Tempo ca partener in acest demers indraznet. De aceea pot spune ca experienta implementarii unui proiect de o asemnea amploare, la care se adauga si cea a rebrandarii Orange de acum un an si jumatate, ne confera cumva titlul neoficial de experti ai schimbarilor de imagine," a declarat Silviu Culea, director de creatie la Tempo.



Campania, care va dura pana la sfartitul anului, va fi concentrata mai mult pe televiziune, dar va intra si in presa scrisa, pe outdoor si la punctele de vanzare din cele peste 60 de magazine din retea, din care 11 se gasesc in Bucuresti.



"In urmatoarele luni, speram sa reusim sa modificam imaginea la nivelul intregii retele," a mai spus Ghenea.



Flanco a avut anul trecut o cifra de afaceri de 52 milioane de euro, iar pentru acest an Ghenea estimeaza dublarea acesteia.



Compania a inaugurat in aceasta saptamana un magazin, in cadrul complexului Carrefour- Orhideea, investitia care s-a ridicat la un milion de euro.
claudia.covaci@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO