Media & Advertising

Forbes.com introduce linkuri publicitare in articole

06.08.2004, 00:00 9



Website-ul cunoscutei reviste de afaceri Forbes a inceput sa insereze linkuri catre materiale publicitare in articolele sale de stiri, in cadrul unui experiment care a declansat noi dezbateri legate de separarea jurnalismului de publicitatea care ii sprijina financiar existenta, relateaza International Herald Tribune. "Vrem sa fim deschizatori de drumuri, fie din punct de vedere editorial, sau al industriei publicitare", spune Jim Spanfeller, presedinte si director executiv la Forbes.com. Compania va monitoriza cu atentie reactia cititorilor de-a lungul verii, si va renunta la experiment daca vor sesiza confuzie sau respingere din partea publicului.



Forbes.com este una dintre cele aproape 200 de publisheri online care au adoptat sistemul IntelliTxt dezvoltat de compania americana Vibrant. Desi Forbes.com nu este primul care apeleaza sistemul IntelliTxt, este probabil cel mai cunoscut publisher, si cel mai apropiat de zona stirilor. In cadrul sistemului adoptat, advertiserii platesc pentru a fi asociati cu anumite cuvinte care sunt subliniate de doua ori atunci cand apar pe websiturile participante. Cand cursorul mouse-ului trece peste cuvintele subliniate, o caseta mica intitulata "link sponsorizat" apare pe ecran, cu textul publicitar si linkul catre pagina cu informatii suplimentare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO