Media & Advertising

Laptele Fulga - "De vaca", de la NextCap

11.02.2005, 00:00 43



NextCap a realizat cea de-a doua campanie publicitara pentru laptele Fulga, care se deruleaza pana la 1 martie.



Sloganul sub care s-a lansat produsul - "Bunatate de lapte" este pastrat si in aceasta campanie, a carei expresie din final - "De vaca" este la fel de memorabila precum cea din prima campanie, si anume "Ce vaca sunt".



"Pastrand stilul copilaresc, direct, indraznet, obraznic, Fulga ne ofera argumentul care sustine sloganul 'bunatate de lapte'. Pentru ca este 'de vaca', adica sanatos, natural, netratat chimic sau indulcit cu prafuri", a spus Raluca Feher, Copywriter-ul ultimului spot Fulga.



Target-ul Fulga este format in principal din mame si copii, iar in secundar din adulti si bunici.



Ultima campanie se desfasoara doar pe TV, printr-un spot de 20 de secunde. La acest proiect au lucrat: Raluca Feher (Copywriter), Costin Popescu (director de creatie), Tedi Zugravu (Art Director), Sorin Popescu (director general) si Elena Padurariu (Account Executive).



Brandul Fulga este 100% romanesc si a fost creat de Brandient pentru Albalact, unul dintre primii zece producatori si procesatori de lapte din Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO