Media & Advertising

Mediafax Group îşi adaugă în portofoliu revistele GQ şi Glamour

 Mediafax Group îşi adaugă în portofoliu revistele GQ şi Glamour

Autor: Cristina Roşca

12.04.2012, 12:07 641

Mediafax Group a preluat de la Conde Nast Internaţional licenţele pentru revistele Gentlemen's Quarterly (GQ) şi Glamour.

"Noul nostru parteneriat cu Mediafax va înlesni menţinerea calităţii publicaţiilor GQ şi Glamour în România. Mediafax este partenerul ideal pentru ca afacerea noastră să se dezvolte", spune Carol Cornuau, presedintele Conde Nast International pentru pieţe emergente.

Orlando Nicoară, CEO al Grupului Mediafax completează "Ne încântă şi ne onorează să adaugăm portofoliului nostru în continuă expansiune publicaţii high-quality ca GQ şi Glamour. Sunt două branduri care pot deveni motoare promiţătoare pentru accelerarea strategiei noastre de dezvoltare mai ales într-o zonă unde creativitatea şi continutul pot genera o cotă mai bună de piaţă şi o audienţă mai loială".

Grupul Mediafax are în portofoliu revista de lifestyle The One, cotidianul de sport ProSport, cotidianul financiar Ziarul Finanicar, precum şi alte ziare şi reviste. De asemenea Mediafax deţine, sub acelaşi nume, o agenţie de ştiri şi o platformă digitală.

Conde Nast, o divizie a Advance Publications, operează în acest moment pe 25 de pieţe, publicând 138 de reviste, peste 100 de website-uri şi peste 170 de aplicaţii de tabletă şi smartphone sub nume precum Vogue, GQ, Glamour, Wired, Conde Nast Traveller şi Vanity Fair.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO