Media & Advertising

Peste 450 de reclame la Noaptea Devoratorilor de Publicitate

11.06.2004, 00:00 135



Cinemateca Jean-Marie Boursicot aduce, in acest an, la Bucuresti, peste 450 de spoturi publicitare din toata lumea, in cadrul celei de-a zecea editii a Noptii Devoratorilor de Publicitate.



Evenimentul se desfasoara azi, incepand cu ora 21.00, la Sala Polivalenta. Obiectivul organizatorilor este, pe de o parte, de a-i face pe spectatori sa interactioneze cu marcile prezente si intre ei si, pe de alta parte, de a-i bine-dispune cu ajutorul reclamelor difuzate.



Spre deosebire de editiile anterioare, la Noaptea Devoratorilor de Publicitate din acest an spoturile vor fi proiectate pe patru ecrane uriase, atarnate de tavanul aceleiasi incaperi, deasupra scenei. Aceasta din urma va fi amplasata in mijlocul salii, fiind inconjurata de catre standurile sponsorilor.



Un DJ va incalzi atmosfera pana la inceperea evenimentului propriu-zis, urmand ca, intre orele 22.05 si 22.45, membrii trupei Holograf sa ridice temperatura in Sala Polivalenta.



Proiectia spoturilor va fi impartita in trei calupuri, intrerupte de concursuri organizate de catre sponsorii oficiali ai evenimentului si de activitati interactive. Gazda evenimentului va fi Andi Moisescu, prezentatorul-realizator al emisiunii "Marca Inregistrata", difuzata la Pro TV.



"Noaptea Devoratorilor de Publicitate, ca in fiecare an, este o selectie a celor mai bune, amuzante si importante spoturi din intreaga lume. In acest an, nu avem o anumita tema, pentru ca vrem sa mentinem elementul-surpriza", a declarat producatorul executiv al Cinematecii Jean-Marie Boursicot, Thomas Lecuyer.



El a anuntat insa ca va exista un raport cu cinematografia, in acest sens fiind incluse in program zece spoturi care parodiaza filme celebre. Printre peliculele parodiate se va regasi si "Pulp Fiction".



"Va exista si o saga Play Station si se va pune un accent deosebit pe publicitatea din Chile", a mai spus Thomas Lecuyer.



Noaptea Devoratorilor de Publicitate poate fi vazuta, anual, de aproximativ 400.000 de publivori din 50 de tari de pe toate continentele. Cu un efort financiar estimat la 500.000 euro, organizarea acestui eveniment necesita intre trei si patru luni de pregatire. Durata totala a spoturilor publicitare este de sase ore.



In Romania, organizatorii se asteapta la 6.000 de spectatori, atat cat este capacitatea Salii Polivalente. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO