Media & Advertising

Pilotaj cu Goodyear

05.09.2003, 00:00 6



La noi, tot romanul care participa la promotii viseaza sa castige masina, casa, excursii sau aparatura electrocasnica. Iesind din tiparul consacrat, producatorul de anvelope Goodyear ofera soferilor romani premii mai putin obisnuite: cursuri de pilotaj. Campania este realizata in parteneriat cu Volvo si este promovata prin spoturi TV, spoturi radio si machete de presa, precum si prin afisaj outdoor. Valoarea totala a promotiei se ridica la peste 200.000 dolari, iar premiile sunt de aproximativ 1000 de dolari pentru fiecare participant. Scoala de pilotaj se desfasoara in doua serii, pe parcursul unui week-end, si va reuni cate 10 participanti, selectati prin tragere la sorti. Prima sesiune a scolii de pilotaj se va desfasura la acest sfarsit de saptamana, in imprejurimile Sighisoarei, sub indrumarea unuia dintre cei mai cunoscuti piloti romani de raliu, Stefan Vasile.



"Cursurile de pregatire, desfasurate pe parcursul a doua zile, cuprind o parte teoretica si una practica, accentul fiind pus pe partea practica. Fiecare dintre participanti va avea ocazia de a conduce sub indrumarea unui pilot profesionist", explica Razvan Bosomoiu, director de marketing la Goodyear.Masinile pe care se vor antrena castigatorii le vor fi puse la dispozitie de Forum Auto, importator oficial al marcii Volvo in Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO