Media & Advertising

Pro TV, lider de audienta pentru al 12-lea an consecutiv

Pro TV, lider de audienta pentru al 12-lea an consecutiv
07.01.2008, 18:18 10

Editiile stirilor PRO TV, meciurile din UEFA Champions League, informatiile sportive, show-ul "Dansez pentru tine", filmele si emisiunile din prime-time au pozitionat postul PRO TV, pentru al 12-lea an consecutiv, in topul preferintelor telespectatorilor.
Stirile PRO TV au fost cele mai urmarite programe in perioada 1 ianuarie-30 decembrie 2007 de publicul comercial, din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Potrivit datelor furnizate de TNS-AGB International privind publicul comercial (urban, 18-49 de ani), stirile PRO TV de la ora 07.00, difuzate in fiecare dimineata de luni pana vineri si prezentate de Andreea Liptak si Mihai Dedu, au fost lider de piata, in proportie de 99,6%, cu o audienta medie de 2,8 puncte de rating si un share de 35,7%. Jurnalul stirilor de dimineata de la PRO TV este urmat in clasament de Antena 1, cu 0,9 puncte de rating si 11,2% cota de piata, Acasa, cu 0,6 puncte de rating si 7,3% cota de piata si TVR1, cu un rating de 0,4% si un share de 4,7%. De asemenea, stirile PRO TV din diminetile de weekend, prezentate de Iulia Vintur si Cristian Leonte, au fost urmarite in proportie de 99%, obtinand o audienta medie de 2,4 puncte de rating si un share de 23,9%.
Romanii au mai urmarit in weekend, pe acelasi slot orar, Antena 1, cu un rating de 0,8% si 7,6% cota de piata, Acasa, cu 0,7 puncte de rating si un share de 6,7% si TVR1, cu 0,4 puncte de rating si 4,4% cota de piata.
Telespectatorii au ales in 2007 sa se informeze urmarind, in proportie de 87%, si jurnalul de stiri difuzat de PRO TV de la ora 13.00. Astfel, stirile prezentate de luni pana vineri de Monica Dascalu au inregistrat un rating de 1,9% si un share de 21,7%, fiind urmate in clasament de Antena 1 (1,1 puncte de rating si 12,4% cota de piata) si Acasa (0,9% rating si 10% cota de piata). In 2007, Monica Dascalu a reusit sa atraga si publicul de la ora 17.00, in proportie de 99,6%, stirile PRO TV de la aceasta ora fiind lider de audienta, cu 4,4 puncte de rating si 29,8% cota de piata. Romanii au urmarit, in acelasi interval orar, si grupajele de stiri difuzate de Acasa, care au obtinut un rating de 1,8%, si de Antena 1, cu 1,4 puncte de rating.
Romanii au urmarit in 2007 si meciurile din UEFA Champions League, transmise de PRO TV, postul reusind sa obtina un leadership de 100%, tradus prin 9,6 puncte de rating si 29,7% cota de piata. PRO TV a fost urmat de transmisiunile sportive ale postului Antena 1, cu 3,1 puncte de rating si 9,6% cota de piata.
De asemenea, PRO TV este lider si in topul celor mai vizionate o suta de filme difuzate in 2007, figurand cu 99 de pozitii in clasamentul preferintelor publicului comercial (urban, 18-49 de ani). Cea mai urmarita emisiune de divertisment a anului 2007 este "Dansez pentru tine", cu un leadership de 100%, in ambele sezoane difuzate de-a lungul anului. Astfel, media celor doua sezoane a fost de 9,5 puncte de rating si 32,8% cota de piata, PRO TV surclasand productiile postului Antena 1, care au obtinut un rating de 2,7% si un share de 9,4%. Totodata, productiile PRO TV difuzate in intervalul de maxima audienta, 19.00-23.00, au adus postului de televiziune un rating de 6,3% si 21,5% cota de piata. Clasamentul audientelor este completat de emisiunile Antenei 1, care au adus postului 3,8 puncte de rating si 12,9% cota de piata.


Publicul prefera stirile prezentate de Andreea Esca
Aproape 98% din romani au optat pentru informatiile difuzate in cadru Stirilor PRO TV de la ora 19.00, prezentate de luni pana vineri de Andreea Esca (foto), iar in weekend de Oana Andoni, potrivit TNS-AGB International. PRO TV se afla in topul preferintelor romanilor in materie de stiri cu un rating de 6,8% si un share de 29%, fiind urmat de postul Antena 1, care a inregistrat, in acelasi interval orar, 3,6 puncte de rating si 15,5% cota de piata. Totodata, stirile de la ora 22.30, prezentate de Amalia Enache si Mihai Codreanu, au reusit sa atraga 69,6% din telespectatori, obtinand un rating de 4,4% si 15,2% cota de piata. PRO TV este urmat, pentru acelasi slot orar, de stirile Antenei 1, cu 2,8 puncte de rating si un share de 9,8%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO