Sloganul McDonald's "I'm lovin' it" este expresia publicitara favorita a britanicilor, depasind in popularitate celebrele "Beanz Meanz Heinz" a celor de la Heinz si "Just do it" a lui Nike, clasate pe locul doi, respectiv trei, intr-un studiu citat de Brand Republic.
Conform sondajului, realizat de firma de PR Brazil, 43% dintre cei chestionati au spus ca ei sau colegii lor au repetat sloganul "I'm lovin' it" cel putin o data in ultima luna. Sondajul a inclus 1.000 de britanici care lucreaza in birouri.
Creatia campanie McDonald's apartine agentiei germane Heye & Partner, parte a retelei DDB, si l-a avut in prim plan pe Justin Timberlake.
Conform unor studii recente, awareness-ul campaniei "I'm lovin' it" in 10 tari era de 89% printre tineri si de 87% printre mame. McDonald's a lansat anul trecut in iunie campania "I'm lovin' it", prima campanie globala din istoria de 50 de ani a companiei. Mediafax
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels