Media & Advertising

Rebrandare in hainele retelei

16.05.2003, 00:00 8

La patru ani de la aparitia pe piata romaneasca, Ogilvy Public Relations a decis sa adopte identitatea retelei internationale din care face parte, devenind Ogilvy Public Relations Worldwide (OPRW). Acest lucru arata faptul ca OPRW este singura reprezentanta a unei companii internationale specializata in domeniul relatiilor publice din Romania, diferentiind astfel compania fata de concurenti, dar si faptul ca OPRW este o companie de PR de sine statatoare, nu un departament de PR al unei agentii de publicitate. In Romania, OPRW este specializata in servicii de "management al reputatiei" pentru brand-uri, corporatii si persoane. Compania face parte din Grupul Ogilvy, precum Mindshare (media planning & buying), Ogilvy & Mather (advertising), Maximize (direct marketing), toate fiind companii distincte din punct de vedere legal.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO