Media & Advertising

Tempo Advertising, lectiile de yoga si Viva Chips

13.08.2004, 00:00 25



Tempo Advertising a apelat la yoga pentru promovarea Viva Chips. Cea mai recenta campanie a acestui brand se desfasoara sub sloganul "maxima atractie" si cuprinde spotul TV "Yoga" si materiale pentru punctele de vanzare. Obiectivul noii campanii, adresata publicului tanar, este crearea de notorietate si preferinta pentru toata gama de chips-uri produse de European Food prin construirea si comunicarea unui brand original si modern.



Spotul TV mizeaza pe o situatie care sfideaza legile fizicii si pe un deznodamant cel putin neasteptat: sapte tineri se afla in timpul unei sedinte de yoga.



Filmarile au fost realizate in sala de sport a Liceului Teoretic stefan Odobleja si au durat aproximativ 16 ore. Tinerii care au participat la filmare sunt practicanti de yoga veritabili si au declarat ca scena cea mai dificila a fost aceea a caderii libere, cand gravitatia nu a mai putut fi controlata, iar impactul cu pamantul nu a fost chiar "prietenos". Personajul principal al spotului este actorul Dragos Huluba, iar in rolul profesorului de yoga se afla George Krishan, un om de afaceri de origine indiana, aflat la primul sau rol intr-un spot publicitar. Muzica este, de asemenea, creatia echipei de la Tempo Advertising.



Echipa de productie este formata din Razvan Marculescu - regizor, Alex Sterian - operator, in colaborare cu Carter Films.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO