Media & Advertising

Zapp, in cautarea aerului proaspat

18.07.2003, 00:00 9



AtÂ?t operatorul de telefonie mobila Zapp cat si agentia de publicitate Grey Worldwide Romania par sa rasufle usurate pentru ca au incheiat colaborarea. In timp ce reprezentantii Zapp sustin ca operatorul avea nevoie sa respire alt aer publicitar, reprezentantii agentiei spun ca a fost o colaborare oricum prea lunga. Zapp a renuntat la serviciile Grey in favoarea Ogilvy&Mather. “Intrucat activam intr-un domeniu extrem de dinamic si complex, am simtit, dupa o lunga perioada de colaborare, cu diferite treceri, ca avem nevoie de o gandire “fresh”, de un suflu nou, care sa poata exprima intr-un mod inovativ ceea ce dorim sa comunicam,” a declarat Mihaela Lupu, director corporate affairs la Zapp. Colaborarea cu Grey a durat aproximativ trei ani, inca din perioada cand Zapp se numea Telemobil. Lupu a adaugat ca operatorul de telecomunicatii a luat aceasta decizie “dupa o evaluare a pietei.” Mihail Vartosu, director general la Grey a spus ca relatiile contractuale nu ii permit sa comenteze, dar a adaugat: “Contractul a durat 28 de luni, mai mult decat este omeneste posibil.” Vartosu nu a exclus o viitoare colaborare. “Daca Zapp va comanda proiecte la Grey, vom analiza, daca n-o sa avem alt client de telecomunicatii,” a precizat el. Cu investitii brute in publicitate ce au atins 19,7 milioane de dolari (rate card), Zapp s-a situat printre primii 20 de advertiseri anul trecut. O parte a contului de creatie de la Zapp va reveni atelierului de creatie Gavrila si Asociatii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO