Media & Advertising

Zenith Media trece printr-un proces de rebranding. Ce se schimbă?

Autor: Cristina Rosca

25.04.2012, 13:31 176

Reţeaua internaţională de media ZenithOptimedia Group, din care face parte şi Zenith România, se relansează printr-un proces de rebranding global şi şi-a stabilit o nouă poziţionare - "LIVE ROI (Return on Investment)", care presupune urmărirea în timp real a performanţelor şi a rentabilităţii investiţiei în marketing.

Cunoscută ca "The ROI Agency", ZenithOptimedia a folosit o abordare menită să sporească eficienţa cheltuielilor de marketing. Într-un peisaj media în continuă dezvoltare şi fragmentare, măsurarea performanţelor şi rentabilitatea investiţiei de marketing sunt mai importante ca niciodată.

"Am fost prima agenţie de media care a pus conceptul de ROI în centrul a tot ceea ce facem, iar pionieratul nostru în această arie ne-a adus succesul de care ne bucurăm astăzi şi a constituit temelia dezvoltării noastre", a declarat Steve King, Global Chief Executive Officer pentru ZenithOptimedia Group.

Noua poziţionare este susţinută de un ansamblu global de instrumente, procese, programe, iniţiative, incluzând Touchpoints ROI Tracker, Pathways şi Catalyst, Socialtools, Adforecast.com, Open şi Live Academy.

Această nouă poziţionare strategică s-a adăugat unui proces de re-branding a identităţii organizaţiei. Acest rebranding are loc în 250 de birouri internaţionale şi cuprinde toate companiile Grupului ZenithOptimedia, inclusiv agenţia Zenith Media Romania. Ca urmare a acestui proces, Zenith Media se redenumeşte, simplu, Zenith.

Noul branding Zenith reţine în subtext sintagma "The ROI Agency", culoarea albastră şi simbolul care semnifică ascensiunea. Logo-urile celorlalte divizii ale grupului, Zed Digital, Newcast, Zenith Retail, FMCG, folosesc logotipul Zenith, dar se diferenţiaza prin alte culori si simboluri.

"Am îmbrătişat şi cultivat cu pasiune poziţionarea de The ROI Agency. Ne-a motivat pe noi toţi, membrii echipei Zenith, să devenim mai buni, cei mai buni. Într-o piaţă volatilă, Zenith reprezintă certitudine şi performanţă. Cu o viziune şi credo clare, cu principii de business solide, cu valori puternice. Dinamică, în mişcare. LIVE. Extrem de bine echipaţi pentru pasul următor, pentru mâine. Si iată cum LIVE ROI ne vine atât de natural", spune Maria Tudor, director executiv Zenith Romania.

Zenith Romania este parte a reţelei internaţionale ZenithOptimedia deţinută de Publicis Group. Agenţia oferă servicii de communications planning, negociere şi cumpărare de spaţii media, analize de piaţă, competiţie şi consumator. În portofoliul agenţiei se găsesc clienţi precum BRD-GSG, Carrefour, Chipita, Ficosota, ING Group, L'Oréal, Nestlé, Puma, Reckitt Benckiser.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO