Media & Advertising

Ziarul Financiar şi Opel au realizat prima reclamă interactivă în print

Ziarul Financiar şi Opel au realizat prima reclamă interactivă în print

Autor: Cerban Madalina Georgiana

10.02.2011, 12:09 90

Opel şi Ziarul Financiar realizează prima reclamă interactivădin presa scrisă din România, compania auto şi liderul presei debusiness din România fiind parteneri într-un proiect inovator,scrie MediafaxBusiness.

Cu ajutorul telefonului mobil, cititorii Ziarul Financiar auposibilitatea de a transforma o machetă publicitară într-un clipvideo, aflând astfel povestea din spatele imaginilor. Telefonultrebuie amplasat pe zona marcată din machetă, iar pe display-ulacestuia va rula un film, completând imaginea fixă: animaţiaprezintă etapele premergătoare imaginii din reclamă şi completeazăfotografia printr-o metodă pe cât de simplă, pe atât de eficientăşi surprinzătoare.

Este prima oară când un asemenea proiect se desfăşoară înRomânia, aducând împreună două medii ce până acum nu au avut unpunct comun de interacţiune, printul şi internetul. Practic,animaţia care prinde viaţă pe telefonul mobil este accesată deacesta prin intermediul unei pagini web, http://oferte.opel.ro/pod, cepermite încărcarea şi derularea filmului despre povesteaconstruirii podului şi a contribuţiei noului Opel Movano.

Este o experienţă nouă adusă cititorului de presă scrisă, ce vaputea beneficia de acum înainte şi de familiaritatea şi confortulziarului, şi de dinamismul mediului digital.

Acest proiect, ce aduce practic o reinventare a printului, esteun proiect foarte îndrăzneţ care s-a bucurat de deschiderea spreinovaţie a Opel România şi a fost derulat pentru promovareamodelului Movano într-un parteneriat exclusiv, cu sprijinul AegisMedia. În 2010, Internetics a premiat o altă acţiune inovatoarederulată în cadrul unui parteneriat între Opel şi Apropo Media:"Şofer de România" a excelat la "Best Use of Advertising Games" şi"Campanii interactive", secţiunea Publicaţii şi media, primind ofoarte onorantă medalie de bronz la "Cele mai bune campaniiinteractive".

La nivel internaţional, Opel a marcat deja inovaţia deadvertising, ultimul proiect major fiind prima reclamă auto 3D dincinematografe. În toamna anului trecut, Opel Meriva, campionulflexibilităţii, a ajuns şi în cinematografele din România într-unun spot de 60 secunde.

Reclama Inovativa Opel in Ziarul Financiar de pe tare.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24