Mediafax.biz Exclusiv

Aerotravel Lufthansa City mizează pe o creştere de 12% a vânzărilor în acest an

06.01.2011, 13:38 30

În 2010,firma a avut vânzări de aproape 30 de milioane de euro, mai mari cu7% faţă de cele din 2009, pe fondul introducerii de noi pachete devacanţă.

Antonio Niţu, directorul generalal agenţiei, a declarat pentru Ziarul Financiar că avansul bugetatpentru 2011 are la bază încheierea de noi contracte, introducereade noi servicii, dar şi relansarea economiei.

Potrivit datelor de laRegistrul Comerţului, Aerotral a raportat în 2009 o cifră deafaceri (reprezentatăde comisioanele încasate) de 3,8 milioane de euro. Agenţiile deturism pot raporta ca şi cifră de afaceri la Ministerul deFinanţe şi RegistrulComerţului fie comisionul obţinut, fie sumele facturate (vånzăriletotale).

Aproape 75% din vânzările totaleale Aerotravel sunt generate de segmentul corporate, restul fiindadus de partea de leisure (vacanţe).

"Datorită faptului că amdezvoltat un departament specializat pe MICE (meetings, incentives,conferences, events), vânzările pe acest segment au ajuns la 1milion de euro", a mai spus Niţu.

Cea mai mare contribuţie învânzări o au biletele de avion, a precizat directorulagenţiei.

Pe piaţa de profil mai activeazăcompaniile Happy Tour, Marshal Turism, Eximtur, Paralela 45 şialtele.

Aerotravel Lufthansa City, careoperează pe piaţa românească opt agenţii şi care deţine francizaLufthansa City Center, dar şi o franciză Business Plus LufthansaCity Center (singura din România), se află în proprietatea luiMihai David, fostul directorul general al Hidroelectrica şi actualmembru al Consiliului de Administraţie al companiei destat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO