Mediafax.biz Exclusiv

Asesoft vrea să ducă brandul de produse electronice Serioux în Ungaria şi Bulgaria

09.02.2011, 15:18 45

Anul trecut,compania a vândut peste 1,5 milioane de produse sub acest brand pepiaţa internă, în valoare de 7,25 milioane de euro, din totalul de145 milioane de euro realizat la nivel de firmă. Pentru 2011,Asesoft aşteaptă vânzări Serioux cu 40% mai mari şi afaceri de 165milioane de euro.

"Luăm în calcul posibilitatea de a vinde dinacest an produse Serioux în Ungaria şi Bulgaria. Şi, de ce nu, dacălucrurile merg bine, şi în ţări vest-europene", afirmă RăzvanZiemba, directorul general al Asesoft Distribution.

Primele produse Serioux au fost perifericepentru calculatoare, lansate în 2006, iar în acest an brandulintenţionează să intre şi pe segmentul de laptopuri. În portofoliulmărcii se mai află printre alteledesktop-uri, media-playere portabile, GPS-uri, camereweb sau eBook Readere.

Sebastian Ghiţă, proprietarul grupuluiAsesoft, mai are afaceri în domeniulenergiei eoliene şi a producţiei de vin. Deţine şi televiziuneaPrahova TV şi postul de radio Prahova, iar anul trecut a preluatmanagementul companiei Realitatea Media, deţinută de omul deafaceri Sorin Ovidiu Vântu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO