Mediafax.biz Exclusiv

CEO World Class International: România are cea mai mare rată de creştere din grup şi generează 30% din cifra totală de afaceri

17.01.2012, 13:18 293

Anul trecut, cei 16.000 de membri din România au generat companiei afaceri de opt milioane de euro şi un profit net de 1,4 milioane de euro.

Deocamdată, Capitala a fost punctul central de atenţie, însă mai există două centre în Cluj şi Timişoara, iar Constanţa, Braşovul şi Sibiul sunt prospectate în vederea deschiderii unor noi săli de antrenamente.

În plus, Fredholm nu spune "nu" nici ideii de a franciza sistemul în România, doar că până acum nu a găsit partenerii potriviţi, aşa că a pus planul pe lista secundă de priorităţi.

Ţinând cont de evoluţia afacerii pe plan local, compania a planificat şi pentru 2012 noi investiţii, pentru extinderea reţelei.

Astfel, după ce în luna decembrie World Class a dechis un nou centru în Bucureşti, în urma unei investiţii de 2,6 milioane de euro, pentru anul acesta sunt plănuite încă două deschideri. Una dintre săli va fi amplasată în clădirea de birouri America House, iar pentru cealaltă a fost negociat un spaţiu în galeria comercială a Auchan Titan. Ambele implică investiţii de 3,5 milioane de euro, o bună parte din bani fiind necesari pentru achiziţia de echipamente.

Tot anul acesta vor fi demarate lucrările pentru deschiderea unui "flagship unit", adică un centru etalon, exclusivist, în zona Floreasca, gândit pe un sistem de circuit închis, limitat la cel mult 1.000 de membri.

În prezent, 40% dintre clienţii World Class vin pe filiera corporate, adică sunt clienţi de grup, iar 60% sunt clienţi individuali .

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO