Mediafax.biz Exclusiv

Contractele corporate au majorat vânzările Happy Tour cu 19%

Contractele corporate au majorat vânzările Happy Tour cu 19%

Autor: Mirabela Tiron

15.12.2010, 19:18 19

"Creşterea s-a datorat în principalsegmentului corporate (ser vicii vândute clienţilor companii - n.red.), dar şi celui de leisure (vacanţe)", a spus Javier Garcia delValle.

Cu o experienţă de 25 de ani pe piaţaagenţiilor de turism, Garcia del Valle a fost adus în România defondul de investiţii GED la începutul lunii martie a anuluitrecut.

În 2009, Happy Tour a finalizat cu o cifră deafaceri de circa 29 de milioane de euro şi un profit de 296.000 deeuro, potrivit datelor de la RegistrulComerţului.

Fondul de investiţii spaniol GED a cumpăratanul acesta 80% din pachetul de acţiuni al agenţiei de turismTravel House, cu vânzări de 6 mil. euro şi un profit net de 110.000euro anul trecut.

Travel House International, care avea 26 deangajaţi în 2008, este o companie specializată pe vânzareapachetelor de lux în destinaţii interne şi internaţionale, al căreipachet de acţiuni era deţinut de Corina Souvannasouck (30%),Stefano Bardi (25%) şi Luca Zucchetti(45%).

Tranzacţia, realizată prin intermediul HappyTour, cea mai mare agenţie de turism din România, aflată înportofoliul fondului, a avut loc la mai puţin de două săptămâni dela încheierea altui deal, respectiv achiziţia site-uluiparavion.ro.

"Aşteptăm aprobările pentru bugetele realizatepentru 2011, de aceea nu pot comunica estimările noastre, însăprognozăm o creştere a afacerilor similară cu cea de anul acesta",a declarat şeful agenţiei de turism HappyTour.

La începutul anului, Javier Garcia del Valleestima că 2010 va aduce o creştere a încasărilor cu 37%, însă pânăacum a fost raportat doar un avans de 19% alveniturilor.

În urma achiziţionării celei mai mari agenţiionline de bilete de avion Paravion şi a agenţiei Travel House,Javier Garcia del Valle anunţa că va extinde operaţiunile companiei în Bulgaria, Ungaria, Serbia după ce se va finaliza procesulde consolidare a companiei. Întrebat de ZF dacă a demarat procesulde extindere a activităţii în ţările vecine, şeful Happy Tour arăspuns că încă nu.

Cele două companii cumpărate de GED anulacesta şi-au menţinut numele şi operează independent de Happy Tour,însă aceste firme vin în completarea businessului Happy Tour prinaccesul oferit la bazele de date cu clienţi şi creşterea puterii denego ciere cu companiile cliente. Grupul format din cele treicompanii are 135 de angajaţi Pe piaţa agenţiilor de turism maiactivează Eximtur, controlată de familia Morariu din Cluj, MarshallTurism, Aerotravel, J'Info Tours, Perfect Tour şialtele.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO