Mediafax.biz Exclusiv

Dumitrescu, Henkel: Piaţa de adezivi ar putea scădea cu 3-5% în acest an, până la 180 mil. euro

Autor: Andreea Neferu

15.11.2011, 14:31 91

Per total, afacerile Henkel România s-au redus anul trecut cu aproximativ 2%, până la 560 de milioane de lei (133 de milioane de euro), însă compania nu oferă informaţii cu privire la ponderea diviziei de adezivi în totalul businessului local.

Pentru anul acesta, estimările privind businessul la nivelul diviziei de adezivi sunt de creştere, după ce în primele zece luni avansul a fost de până în 5%.

"Vom avea un uşor avans, însă nu mai mult de o cifră la nivelul anului 2011", a declarat Dumitrescu.

Criza din construcţii a făcut victime între producătorii de adezivi şi mortare, piaţa este în continuare pe minus, iar jucătorii puternici au reuşit să supravieţuiască prin promoţii şi lansări de produse, vizând în primul rând sectorul renovărilor.

Multe companii din zona de adezivi şi mortare manifestă totuşi încredere în dezgheţarea pieţei, care ar putea reveni pe creştere însă cel mai devreme din 2012.

Potrivit companiei de cercetare InterBiz Research & Consulting, piaţa de adezivi şi mortare din România a scăzut cu 8% anul trecut, până la 220 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO