Mediafax.biz Exclusiv

FCm Travel Solutions: Consolidarea în turism este necesară, firmele se uită la cele mai complexe soluţii de gestionare a bugetelor de călătorii

Autor: Mirabela Tiron

12.12.2011, 13:50 84

"Firmele nu cer doar bilete de avion, ci şi cazare, organizare de evenimente şi chiar pot solicita vacanţe. Cum businessul este unul orientat către clienţi, este nevoie să asiguri toată gama de servicii solicitată", spune Donnely.

În România, piaţa agenţiilor de turism este estimată la 500 mil. euro, potrivit datelor de la jucătorii de profil, şi pe ea operează aproape 3.000 de agenţii de turism. Printre cele mai mari agenţii se numără grupul Happy Tour, Eximtur, controlată de familia Morariu, Aerotravel, Marshal Turism şi Paralela 45, mare parte a veniturilor acestora provenind din serviciile de travel oferite companiilor.

"Lucrăm atât cu companii mici şi mijlocii pentru care furnizăm doar câteva bilete de avion pe an, cât şi cu multinaţionale cu bugete de travel de milioane de euro. Mixul de clienţi este foarte important, nu targetăm doar companiile mari", precizează Donnely.

FCm este reprezentată pe piaţa locală de cel mai mare grup din turism Happy Tour.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO