El considerăcă în prezent România se află sub nivelul mediu european şi tocmaidecalajul va fi motorul avansului cifrei de afaceri.
Dintotalul veniturilor Franke România, 95% reprezintă vânzările prinintermediul reţelei de aproximativ 300 de parteneri şi 5% prinshowroom-urile proprii, situate în principalele oraşe dinţară.
Produsele sunt fabricate în cea mai mare parte înItalia.
Potrivitlui Porojan-Gheajă, revenirea pieţei de sisteme încorporabilepentru utilarea bucătăriei va depinde mult şi de redresareasegmentului de real estate, dat fiind că, în 2010, majoritateaachiziţiilor s-au concentrat pe renovarea bucătăriilor dejaexistente.
"Estimezcă o creştere a pieţei imobiliare va aduce un plus importantafacerilor noastre, cele două fiind businessuri complementare",conchide el.
Afacerile companiei au scăzut cu 5% anul trecut, de la 46,4milioane de lei la 42,7 milioane lei.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels