Mediafax.biz Exclusiv

Hervis pariază pe creştere în 2011, pe fondul revenirii consumului pe zona de retail sports&fashion

Autor: Cristina Rosca

05.09.2011, 12:50 83

"Estimările pentru 2011 sunt optimiste, în sensul că ne aşteptăm să încheiem anul cu o creştere faţă de anul trecut. Se simte deja o revenire a consumului şi pe segmentul de retail sports & fashion", a declarat Ana Maria Stan, directorul de marketing al retailerului.

Hervis, care şi-a început expansiunea în România la începutul lui 2007 cu cinci magazine deschise în provincie, şi-a majorat vânzările cu circa 30% în 2010, până la 55,7 mil. lei (13,2 mil. euro).

"Creşterea din 2010 se datorează atât vânzărilor din magazinele existente, cât şi inaugurării a trei magazine în Bucureşti, Arad şi Timişoara", spune Stan.

Anul acesta printre cele mai bine vândute produse s-au numărat bicicletele, aparatele de fitness şi accesoriile.

Până la finalul anului Hervis urmează să inaugureze un magazin în Constanţa, urmând a ajunge la 11 unităţi la nivel naţional.

"Conceptul Hervis este strâns legat de centre comerciale, în România nu există magazine stradale marca Hervis. Pe viitor însă nu excludem deschiderea unor magazine stradale, dacă se formează o zonă de interes în acest sens", explică directorul de marketing.

Ea mai spune că expansiunea în România a companiei este în continuare planificată pentru un total de 40 de magazine pentru următorii câţiva ani, însă ritmul de deschidere a noilor magazine Hervis depinde în mare măsură de inaugurarea de noi centre comerciale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO