Mediafax.biz Exclusiv

Încă o reţea de supermarketuri atacă Bucureştiul: Interex

Autor: Cristina Rosca

22.05.2011, 19:07 695

Interex, cu afaceri de 65 mil. euro anul trecut, este de alt felsingurul retailer modern care nu este prezent în capitală, unde segăsesc peste 120 de magazine pe format modern.

Deşi este o zonă cu o concurenţă puternică, Vassante Monany,directorul comercial al Interex, este sigur că mai este loc.Interex va miza pe magazine mici, specializate pe produseproaspete.

Retailerul francez îşi schimbă astfel strategia şi mizează pemagazine cu suprafaţă de circa 1.000 de metri pătraţi, situate încentrul oraşelor. La intrarea pe piaţă, în 2002, Interex deschideamagazine cu suprafaţă mare, de până la 3.000 de metri pătraţi,situate la periferia sau aproape de periferia oraşelor. Suprafaţamedie a unui supermarket al competitorilor de la Mega Image sauCarrefour este de circa 1.000 de metri pătraţi. Strategia Interexsurvine într-o perioadă în care mai mulţi retaileri, precumCarrefour, Metro Cash&Carry şi Cora, au optat pentrudeschiderea unor magazine cu suprafeţe mai mici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO