Mediafax.biz Exclusiv

Kludi România estimează că afacerile firmei vor creşte cu 25% în acest an

Autor: Ioan Dornescu

13.04.2011, 13:02 43

"Oamenii vor produse foarte sigure, cu valoare adăugată, îndauna celor ieftine, fără garanţie", a declarat pentru MEDIAFAXFlorin Barabaş, managing director al Kludi România.

Firma are peste 270 de puncte de lucru în România şicolaborează, printre alţii, cu Romstal, Dedeman sau Ambient.Produsele comercializate în România sunt realizate în Germania.

Barabaş a afirmat că vânzările sunt susţinute în principal desegmentul renovărilor, în condiţiile în care piaţa construcţiilornoi nu are o evoluţie pozitivă în actuala perioadă.

El apreciază că este dificil de estimat când va reveni pe plusindustria construcţiilor din România, care depinde în mare măsurăde susţinerea statului.

"Segmentul rezidenţial are un potenţial foarte mare, dar ofertanu se întâlneşte cu cererea. Preţul pe metru pătrat nu estepoziţionat unde trebuie", a spus reprezentantul Kludi.

Potrivit sursei citate, piaţa românească, îmbătrânită din punctde vedere locativ, s-ar putea însănătoşi atunci când locuinţele noivor avea o pondere similară celor vechi.

Grupul Kludi are şase fabrici la nivel mondial şi producebaterii de lux pentru baie şi bucătărie, sisteme de duş şiaccesorii pentru baie precum şi baterii medicale pentruclinici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO