Mediafax.biz Exclusiv

Moraru, Azuga Waters: Consumul de apă este afectat de criza actuală, care durează cu mult mai mult decât ne aşteptăm

Autor: Ioana David

16.01.2012, 15:00 130

"Va creşte foarte puţin, maximum 3%, iar în continuare mărcile proprii, din cauza preţului mult mai atractiv, vor diminua consumul mărcilor naţionale", a mai spus ea.

Piaţa apelor minerale pe care compania activează se ridică la peste 10 mil. hectolitri şi are o valoare de peste 300 mil. euro, iar consumul per capita este în jurul a 50 de litri anual.

Planurile pe 2012 ale Azuga Waters includ începerea producţiei noului brand de băuturi răcoritoare, Santiago, care se va încadra în segmentul value (economic) de preţ. În plus, pe segmentul premium vor aduce un brand diferit, despre care Violeta Moraru nu a dorit să ofere mai multe informaţii.

În piaţa băuturilor răcoritoare pe care intră, compania va avea de înfruntat competiţia giganţilor precum Coca-Cola şi PepsiCo, care au rulaje de ordinul sutelor de milioane de euro.

Spre exemplu, îmbuteliatorul Coca-Cola HBC România a avut în 2010 o cifră de afaceri de 1,74 miliarde de lei (414 milioane de euro), conform datelor de la Registrul Comerţului.

Anul trecut, Azuga Waters a avut o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (7,3 mil. euro), potrivit datelor comunicate ZF de reprezentanţii companiei.

Cei doi acţionari se aşteaptă la o creştere cu 50% a businessului companiei anul acesta, după o dublare în 2011.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO