Mediafax.biz Exclusiv

Panasonic: Criza din România, mai dură ca în Grecia şi Irlanda

Autor: Bogdan Petre

21.02.2011, 19:37 25

"În România impactul crizei a fost cel maiputernic din Europa, mai vizibil decât oriunde, chiar şi faţă deţări ca Irlanda sau Grecia. Căderea pieţei a fost de aproape 60%, oevoluţie atât de drastică nefiind înregistrată în nicio altă ţară",a spus Abadie. Vânzările de electronice din România au scăzut cu40% în 2009 şi cu alte 15% în 2010, potrivitPanasonic.

Compania şi-a mărit totuşi vânzările cu 5%, la23 mil. euro, în primul semestru fiscal din 2010(aprilie-septembrie), în special pe fondul cererilor mai mari detelevizoare din perioada Campionatului Mondial deFotbal.

Panasonic este numărul patru mondial pe piaţaTV, după Samsung, LG şi Sony. În România, 75% din vânzări suntgenerate de televizoare.

Panasonic estimează că vânzările din Româniavor creşte atât pe fondul revenirii economiei, dar şi aleforturilor de a creşte cota de piaţă a companiei. "România este oţară mare, o piaţă strategică, cu potenţial. Estimă m că în 2012vom recupera mai mult din vânzări."

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO