"În România impactul crizei a fost cel maiputernic din Europa, mai vizibil decât oriunde, chiar şi faţă deţări ca Irlanda sau Grecia. Căderea pieţei a fost de aproape 60%, oevoluţie atât de drastică nefiind înregistrată în nicio altă ţară",a spus Abadie. Vânzările de electronice din România au scăzut cu40% în 2009 şi cu alte 15% în 2010, potrivitPanasonic.
Compania şi-a mărit totuşi vânzările cu 5%, la23 mil. euro, în primul semestru fiscal din 2010(aprilie-septembrie), în special pe fondul cererilor mai mari detelevizoare din perioada Campionatului Mondial deFotbal.
Panasonic este numărul patru mondial pe piaţaTV, după Samsung, LG şi Sony. În România, 75% din vânzări suntgenerate de televizoare.
Panasonic estimează că vânzările din Româniavor creşte atât pe fondul revenirii economiei, dar şi aleforturilor de a creşte cota de piaţă a companiei. "România este oţară mare, o piaţă strategică, cu potenţial. Estimă m că în 2012vom recupera mai mult din vânzări."
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels